פיקניק: רעיון מקורי לחגיגות יום הולדת בשבילו

בין סגר אחד לאחר ועם כל כך הרבה שינויים בלוח הזמנים, קל להבין כיצד הפך פיקניק לבילוי המנצח לאירועים. איך עושים את זה נכון וכיצד מארגנים פיקניק מושלם?

חודשי הקורונה הביאו לביטול של אינספור אירועים וחגיגות, לאור השילוב המורכב שבין סגר, מגבלות תנועה, איסורים על התקהלות וסגירת מתחמי בילוי. ובכל זאת, כולנו רוצים להפתיע את האנשים שיקרים לנו – בייחוד כשמדובר באירוע מרכזי כמו יום הולדת.

אם גם את מחפשת מתנה מיוחדת לגבר שלך בתקופה הזו, למה שלא תתחילי עם פיקניק? בילוי מושלם, מהנה וזוגי, שיכול לעשות לו את היום גם כשכל המסעדות סגורות. כך תארגני את זה מ-א' ועד ת'.

מתנה מקורית לגבר
פיקניק רומנטי בשבילו

המיקום: כל האפשרויות פתוחות

אז נכון, זה לא קל למצוא מקום לחגוג בו בחודשים האחרונים, אבל כאן בדיוק נמצא היתרון המשמעותי של פיקניק. מדובר בחוויה שניתן ליהנות ממנה בכל מקום, החל ממקום מבודד בחיק הטבע, דרך חוף הים ועד לפארק שמתחת לבית. אז גם אם לא ייצא לכם לנסוע רחוק, תוכלי לדעת שהתוכניות שלכם לא נהרסו.

ההתארגנות: פשוט יותר ממה שחשבת

מתנות מקוריות רבות מחייבות היערכות מקדימה, אבל במקרה של פיקניק גם זה לא בעיה. למעשה, קיימות מגוון דרכים בהן תוכלי להתארגן בהתאם.

המכינה – אם את נהנית להכין הכול לבד, זוהי האופציה שלך. את יכולה לקנות את חומרי הגלם (גבינות איכותיות, בגט, יין וירקות), ולהכין סלט, לסדר את הגבינות בצורה יפה ולצרף סכו"ם, מפה וסלסילה. מכיוון שמדובר ביום הולדת, עוגה עם כמה נרות שתדליקו במקום עצמו, תסגור לך את הפינה.

המזמינה – מחפשת מתנה מקורית לגבר אבל אין לך זמן לבלות במטבח? אין שום בעיה. מסעדות רבות מציעות כיום סלי פיקניק מוכנים שניתן להזמין מהמקום עצמו או אפילו באמצעות וולט. תוכלו לאסוף את הסל מהמסעדה ולשבת בקרבת מקום, או לבצע את ההזמנה עד הבית ולעשות פיקניק מרפסת. בנדיקט למשל, מציעים פיקניק יום הולדת עם פנקייקים; ובאנסטסיה התל-אביבית תמצאו גרסה טבעונית. נשאר רק לבחור, ובתיאבון!

מתנה מקורית לגבר
פיקניק – בילוי מושלם מהנה וזוגי.

מאמרים מומלצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן