מתנה ליום הנישואים שתמיס את ליבה

מחפש מתנה מקורית לאישה לרגל יום הנישואים אבל לא מצליח למצוא רעיון מוצלח מספיק? דאגנו לכמה פתרונות מרגשים שיעזרו לכם לחגוג גם בתקופת הקורונה

זוגות רבים נהנים לציין אירועים מיוחדים במסעדה טובה או בלילה מפנק בבית מלון, אבל חודשי הקורונה הצליחו לשבש את התוכניות האלה. אם גם אתה תכננת להפתיע את בת הזוג עם ערב במסעדה האהובה עליכם לרגל יום הנישואים, כנראה שכבר הבנת שהשנה תצטרך לחשוב מחוץ לקופסה. 

למרבה המזל, זה ממש לא אומר שצריך לוותר לחלוטין. למעשה, אפילו אם אתה מתקשה באלתור מתנות מקוריות, יש לא מעט פתרונות שיאפשרו לך לרגש את בת הזוג ללא שום בעיה. אספנו כמה רעיונות שיעזרו לך לארגן ערב מושלם מכל הבחינות.

איפה אוכלים? פיקניק רומנטי בחוץ

אז אולי לא יהיו סביבכם מלצרים או שולחנות עם מפות, אבל כשמדובר על פיקניק זוגי – ממש לא צריך. בקבוק יין טוב, גבינות, מאפים וקינוח, הם כל מה שנחוץ כדי לחגוג יום נישואים בסטייל. אם מזג האוויר מאפשר זאת, תוכלו לפרוש שמיכה על החוף או בפארק. ואם לא, אפשר אפילו להפוך את המרפסת ללוקיישן מושלם עבור פיקניק. 

מתקשה באיסוף המצרכים ולא בטוח אילו שילובים ליצור? תוכל להזמין סלסילת פיקניק מוכנה ממגוון ספקים אונליין, שכבר יעשו עבורך את העבודה. לכם יישאר רק לפתוח, לאכול וליהנות מהערב המשותף.

מתנות ליום נישואים
פיקניק רומנטי

מה קונים? תכשיטים, אבל עם טוויסט

עם תכשיטים קשה לטעות, אבל כשמציינים יום נישואים כדאי ללכת קצת יותר רחוק. אם אתה מחפש מתנה מקורית לאישה שלך מכל הבחינות, ייתכן שתרצה לבחור לה תכשיט עם אלמנט אישי. מעצבי תכשיטים רבים יאפשרו לך לבחור תליון עם חריטה אישית, לשלב את האבן שבת הזוג אוהבת על טבעת או צמיד או ליצור עבורה שרשרת עם השם שלה.  

מתנה מקורית לאישה
תכשיטים בעיצוב אישי

ומה לגבי תוכנית אמנותית?

אם אתם רוצים גם לעשות משהו מיוחד יותר מאשר לצפות בסרט, תוכלו להזמין חדר בריחה עד הבית או לרכוש סדנה בקופסה. גם נהנים מבילוי, וגם נשארים עם מזכרת!

מאמרים מומלצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן