כל המתנות המקוריות לשנת 2021

אחרי שנה לא פשוטה, לא מגיע לנו להתפנק או לפנק אחרים? מתנה מרגשת, תכשיטים בעיצוב אישי וחוויות שיעלו חיוך אצל כל אחד. אלה המתנות שלא תרצו לוותר עליהן

הריחוק החברתי הוביל רבים לפספס ימי הולדת, אירועים משמחים וחגיגות עם בני המשפחה, ולעתים גם לדלג על שלב המתנות. עם הזמן וההבנה שמדובר בתקופה שצפויה להתארך, התחלנו לחפש אחר חלופות חדשות בדמות מתנות מקוריות שאפשר לתת גם בזמנים כאלה. משהו שלא כרוך בביקור במסעדה, שאפשר לבחור גם מרחוק ושניתן לשלוח אפילו למי שנמצא בבידוד או פשוט רחוק מאיתנו.

מתנות מקוריות
בואו לפנק את האהובים עליכם במתנות מגניבות

המצב הזה השפיע עלינו וגם על תעשיית המתנות כולה, ולכן אם אתם מחפשים מתנה מרגשת לאירועים שיחולו ב-2021 – כנראה שתראו כמה שינויים במה שנתפס כטרנדי. מתנות מקוריות ששמות דגש על חוויות שאינן תלויות במקום, ורעיונות מפתיעים שיצליחו לרגש גם ממרחק. אלה כמה דוגמאות מובילות שאספנו:

  • סל פיקניק – כשהברים סגורים והמסעדות פתוחות רק למשלוחים, אין ברירה אלא לחפש פתרונות יצירתיים. בעולם שבו התרגלנו כל כך להתלבש יפה ולצאת לבלות, החיבור מחדש אל פיקניק כאל צורת בילוי נפוצה מגיע עם כל כך הרבה יתרונות. אנחנו יכולים לבלות עם האנשים היקרים לנו באוויר הפתוח, להקדיש זמן לשיחה במקום לצפייה במסכים ולהצליח ליצור חיבור אישי ואמיתי. מסעדות רבות ושירותי קייטרינג שונים ישמחו להכין עבורכם סלי פיקניק לכל אירוע, כך שלכם יישאר רק לאסוף אותם ולהפתיע את בעלי השמחה.
  • מתנות יצירה – מתנות מקוריות באמת הן כאלה שאנחנו מכינים לבד. כשאין הפעלות ולא ניתן ליהנות מבילוי, אפשר ליצור את הבילוי בעצמנו! סדנאות DIY שמגיעות עד הבית, עם הסבר מפורט בכתב או בצורת סרטון, יאפשרו לכם ליהנות ממגוון אפשרויות עם המשפחה או אפילו באופן עצמאי. 
  • עיצוב תכשיטים – רוצים לתת מתנה מרגשת לאדם אהוב? במקום לרכוש תכשיטים שיש גם לאחרים, לכו על עיצוב תכשיטים אישי. תכשיטים שכוללים אלמנט שירגש את בעל השמחה כמו שם, איחול בצד האחורי או תמונה. מתנה מרגשת במיוחד לסבים ולסבתות וגם להורים טריים.
מתנה מרגשת
הכנו לכם כמה רעיונות למתנה מקורית

חולצות בעיצוב אישי – בתקופת הקורנה, יותר אנשים מחפשים תעסוקה בבית, בין אם זה בלעצב את הבית או ללמוד דברים חדשים שלא היה זמן לפני. לכן אין יותר טוב מלהפוך את החולצה הישנה לפריט ייחודי ויפה שלא תראו בחנות וגם עולה פחות כסף, זה פיתרון מעולה למי שרוצה לתת מתנה מקורית לחברה, או סתם לאדם שאוהבים.

מאמרים מומלצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן