קופון לוולט ועוד מגוון הטבות באתר שאתם חייבים להכיר

כרטיס זוגי לסרט, שוברים למסעדות ועוד מבחר עצום של הנחות והטבות – מחכים לכם כבר עכשיו בקהילה של wesper. אז אם אתם לא רוצים לפספס, אלה כל הפרטים והמידע איך מצטרפים

אוהבים לצאת, לבלות, ליהנות מהחיים, לנסות את כל המקומות החדשים ולעשות את כל זה בתנאים הכי שווים שיש? ייתכן שהגיע הזמן שתכירו את wesper. ויספר היא קהילה מקוונת ששמה דגש על כל הרכיבים של החיים הטובים, ומיועדת לציבור המעשנים שאוהב ליהנות במקסימום מכל בילוי עם סיגריה ליד. wesper מציעה מענה לכל הרגלי הבילוי שלכם, החל מחיי לילה ואופנה, דרך אומנות ועד לאוכל ומסעדות. 

הכוח והייחוד של קהילות טמון ביכולת שלהן להעניק לחבריהן מבחר הנחות והטבות שוות, תוך התאמה לתחומי העניין ולהעדפות שלהם. wesper משיגה בדיוק את המטרות הללו, בהתבסס על ההיכרות שלה עם מה שמעשנים אוהבים ולא רוצים לוותר עליו. חברי הקהילה יכולים לקבל כרטיסים להופעות וסרטים, הנחות והטבות משתלמות לאירועים, מסעדות ומקומות בילוי מתחלפים נוספים – שמתעדכנים באופן קבוע באתר. 

איך מצטרפים?

בשונה מקהילות שתהליך ההצטרפות אליהן מורכב, wesper החליטו לפשט את השלבים גם בהקשר הזה. אם אתם רוצים לקחת חלק, כל שעליכם לעשות הוא לגלוש לאתר של wesper ולהצטרף לקהילה הכי שווה שיש, כדי לקבל גישה לכל התוכן וההטבות הרלוונטיות.

אל תפספסו את הקופונים של החודש

כדי להיות הכי רלוונטיים שיש, ההטבות של wesper מותאמות לתקופה בשנה, למצב הרוח ולכל מה שקורה ממש עכשיו. לקראת החורף, כשהטמפרטורות יורדות, הגשם מגיע והמטריות נשלפות מהארון, רבים מאיתנו נהנים מערבים ביתיים ורוצים להזמין אוכל עד הבית. כדי שתוכלו לעשות את זה בצורה הכי משתלמת שיש, אתם מוזמנים לגלוש אל wesper, לענות על כמה שאלות ואולי לזכות בהטבה שווה של קופון לוולט! כי מי לא רוצה להזמין מנה מהמסעדה האהובה עליו, שתגיע ישירות עד אליו? בנוסף להטבה החודשית, מחכים לכם באתר גם שוברים כספיים למבחר מסעדות – מה שאומר שבטוח שתמצאו את ההטבה המושלמת עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן