4 טיפים חלומיים לבחירת מצעים איכותיים

חלומות נעימים מתחילים בבחירת מצעים מתאימים באיכות גבוהה. איך עושים את זה נכון ולאילו פרמטרים חשוב לשים לב לפני שמגיעים לקופה?

מיטה

אתם מסיימים יום ארוך ומתכננים כבר את הרגע שבו תוכלו להחליף לפיג'מה ולהירדם בשלווה. אלא ששנייה אחרי הכניסה למיטה, מתברר שהדרך אל החלום המיוחל לא בהכרח פשוטה. סדין שלא מפסיק לזוז, ציפה לא נעימה או ציפית מגרדת, הם חלק מהסיבות המובילות לנדודי שינה ולהתהפכויות מרובות. מה עושים כדי לבחור מצעים שיעזרו לכם להרגיש הכי רעננים שיש? מתאימים את המאפיינים הבאים:

  1. מתאימים את המידות. מזרנים מגיעים במגוון רחב של מידות, ולכן אם התרגלתם להעביר את אותם הסטים של מצעים ממזרן למזרן – הגיע הזמן לשנות את המצב. כיום תוכלו למצוא מצעים שמתאימים גם למיטה וחצי או למיטה זוגית גדולה במיוחד, מה שיהפוך את מלאכת ההחלפה לקלה יותר וימנע תזוזות.
  2. מתאימים למזג האוויר. לא צריך לספר לכם שישראל היא מדינה חמה. מצעים שמותאמים לטמפרטורות הגבוהות יוכלו לספק לכם את התנאים לשינה נעימה ונוחה לאורך כל השנה, עם פחות הזעה. בדקו היטב את הבד ממנו עשויים המצעים, והעדיפו בדים נושמים ורכים. בד ג'רסי למשל, הוא בד נושם שמותאם לקיץ אך גם בעל יכולות בידוד מרשימות – שמסייעות לו לשמור על חום גוף במהלך החורף. כך שמצעים מבד כזה ילוו אתכם לאורך כל השנה.
  3. מתאימים לכביסה. בדים עדינים מדי שנשחקים במהירות, הם בחירה פחות מומלצת עבור מצעים שצריכים לעבור כביסה לעתים קרובות. גם בהקשר הזה, בדי ג'רסי הם בחירה טובה. בדים אלה לא רק שאינם מושפעים לרעה מכביסה, אלא גם הופכים לרכים יותר לאורך הזמן.
  4. מתאימים לעיצוב. אלמנט אחרון אבל חשוב בפני עצמו הוא העיצוב. אתם רוצים להיכנס אל מיטה נעימה, אך גם אסתטית ויפה. חשבו על צבעים ואלמנטים שמייצרים אצלכם רוגע, שלא יימאסו עליכם כעבור תקופה קצרה ויתאימו לעיצוב הכללי של חדר השינה שלכם. צבעים ניטרליים הם בחירה טובה עבור מי שמתקשה לקבל החלטה. 

מאמרים מומלצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן