5 שאלות שיעזרו לכם לבחור שואב רובוטי

שואב רובוטי ביתי

מעוניינים לשמור על ניקיון הבית באופן פשוט ויעיל, מבלי לבזבז זמן יקר? שואב רובוטי הוא הפתרון שחיפשתם. כך תוכלו לבחור את השואב המושלם עבור הצרכים שלכם, וליהנות מבית נקי בהקדם האפשרי

בבתים רבים בישראל ניתן למצוא בשנים האחרונות "חבר" חדש, בדמוי שואב רובוטי שממוקם באחד מחדרי הבית. ואכן, מי שמעוניינים ליהנות מבית נקי בלי לעבור עם שואב אבק בין הסלון, המטבח וחדר השינה, רוכשים שואב רובוטי שיכול לעשות את העבודה עבורם. ניתן למצוא שואבים רובוטיים מומלצים במגוון טווחי מחיר, ואם אתם מתלבטים לגבי הדגם שתרכשו – אלה השאלות שיעזרו לכם בדרך:

  1. מהו גודל החלל שתרצו לנקות? עבור דירה קטנה, ייתכן שתסתפקו ברכישת שואב רובוטי בסיסי. דירה גדולה יותר, תחייב כנראה שואב רובוטי מתקדם – בעל חיי סוללה ארוכים יותר.
  2. מהם המשטחים שתרצו לנקות? בחרו שואב רובוטי בעל מברשות שיתאימו לרצפות שברשותכם. קחו בחשבון שחלק מהשואבים מצליחים לעלות על שטיחים מסוימים, ואחרים לא.
  3. מהם האתגרים המיוחדים שלכם? אם יש לכם חיות מחמד למשל, כנראה שתרצו למצוא שואבים רובוטיים מומלצים להתמודדות עם פרווה. אם אתם חיים בבית עם מדרגות, חפשו שואב רובוטי בעל חיישן לזיהוי מדרגות או כזה שניתן לתחום את פעילותו לאזור מסוים – כדי שלא ייפול אל הקומה התחתונה.
  1. האם אתם מכירים את התכונות העיקריות של שואבי האבק הרובוטיים? אם לא, זה הזמן לבחון מספר דגמים, ללמוד את ההבדלים ביניהם ולהכיר את הפתרונות שכל אחד מציע. כך תוכלו לדעת מהן התכונות שאתם לא מוכנים לוותר עליהן, ובהתאם לכך לצמצם את ההיצע.
  2. האם כבר החלטתם על מה לא תהיו מעוניינים להתפשר? ייתכן שאתם חייבים שואב רובוטי שניתן להפעלה באמצעות אפליקציה; אולי חשוב לכם לרכוש שואב רובוטי שמבצע גם פעולת שטיפה במקביל לשאיבה; אם אתם מתכננים לאפשר לשואב לפעול בזמן שכולם ישנים, כנראה שתרצו שואב רובוטי שקט.

לאחר שקלול של כל המאפיינים הללו, תוכלו להגדיר תקציב רלוונטי ולקבל את ההחלטה המתאימה לכם ביותר.

מאמרים מומלצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן