המדריך לקריאת ספרים דיגיטליים – איך מתחילים?

קריאת ספרים דיגיטליים עם קינדל

כולם סביבכם מדברים על ספרים דיגיטליים ואתם מרגישים שקצת הלכתם לאיבוד? המדריך התמציתי הרבה יעזור לכם ללמוד כל מה שצריך על קריאת ספרים בדרך חדשה, נוחה וידידותית יותר לסביבה

ספרים דיגיטליים

קריאת ספרים היא אחד מהתחביבים האהובים עלינו, ואם הגעתם לכאן כנראה שאתם שותפים לאותן התחושות. בשנים האחרונות יותר ויותר קוראים החלו לאמץ שיטת קריאה חדשה, שכוללת ספרים דיגיטליים שאינם מחייבים רכישת עותקים מנייר. כיום, ספרים דיגיטליים זמינים לקריאה גם בשפה העברית, ולכן בין אם אתם קוראים בעברית ובין אם בשפות אחרות – הגיע הזמן שתתנסו בהם בעצמכם.

כיצד ניתן לקרוא ספרים דיגיטליים?

ספרים דיגיטליים זמינים לקריאה באמצעות התקנת אפליקציה ייעודית או בעזרת מכשירי קינדל. תוכלו לבחור ולרכוש את הספר שמעניין אתכם באחת מהפלטפורמות הדיגיטליות הרלוונטיות, ואם אתם קוראים בעברית – האתר של סטימצקי דיגיטל הוא מקום טוב להתחיל בו. נרשמים לאתר, מורידים את האפליקציה של סטימצקי למכשיר שלכם, מתחברים לחשבון, בוחרים את הספר שלכם מבין מבחר הספרים שזמינים לרכישה דיגיטלית ומשלימים את הקנייה.

ממש כמו מדף ספרים רגיל, גם באתר סטימצקי תוכלו לאסוף ספרים על גבי ספרייה (דיגיטלית), ולקרוא אותם בזמן המועדף עליכם.

למה זה כדאי?

ספרים דיגיטליים הפכו לבחירה המועדפת על חובבי קריאה ממגוון סיבות. ראשית, תוכלו לקנות כמה ספרים דיגיטליים שבא לכם, ולקחת אותם אתכם לכל מקום – לחופשה, לנסיעה ארוכה ולכל מקום אחר. בלי בעיות משקל, בלי מגבלה ובלי אתגרים. שנית, כבר לא צריך לחכות עד להגעה אל חנות הספרים כדי להתחדש בספר נוסף. רכישת ספרים דיגיטליים מתבצעת באופן מקוון והם זמינים לקריאה מיידית, אז כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לבחור ולרכוש. 

ולבסוף, ספרים דיגיטליים כמו אלה שזמינים באתר סטימצקי דיגיטל, מאפשרים לכם ליצור חוויית קריאה שמותאמת לצרכים שלכם. בין אם מדובר בגודל הפונט, הבהרת העמוד ועוד. ואם תרצו, תוכלו אפילו לפתוח ארון ספרים משלכם באתר, ולעקוב אחרי ארונות אחרים כדי לקבל השראה ורעיונות לקריאה הבאה שלכם. במילים אחרות, אתם ממש חייבים להצטרף.

מאמרים מומלצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן