רכישת מתנה מיוחדת ליולדת היא המטרה של כולנו, אבל מה קונים כשיש כל כך הרבה אפשרויות?

מה משמח יותר מאשר הצטרפות תינוק חדש למשפחה? רגע אחרי שהתגברנו על החדשות המרעישות, נרצה למהר ולשגר מתנה מקורית גם לאימא הטרייה. אבל בתקופה שבה ישנו מגוון רחב כל כך, איך מקבלים את ההחלטה הנכונה? אספנו כמה אופציות שיעלו חיוך על פני כל יולדת.

מתנות ליולדת
מתנות ליולדת שיעשה לה טוב על הלב

מארז של מזון ביתי – העייפות, ההתרגשות והמטלות שמגיעות יחד עם הרך הנולד, מובילות למצב שבו לאף יולדת אין באמת זמן לבשל. מזון ביתי הוא תמיד רעיון מנצח ונחוץ, וכיום תוכלו למצוא בשלנים רבים שמציעים מבחר חבילות מפנקות אונליין. מנות שהן גם מנחמות, טעימות וכיפיות, וגם מעניקות תחושה נחוצה של בית. אז אם חיפשתם מתנה מיוחדת ליולדת שהיא לא תניח בצד, זה הפתרון שלכם.

אוסף גלויות צילום – מכירים את הרגעים שאנחנו מתחרטים בדיעבד שפספסנו? זה הסיפור עם גלויות צילום. השנה הראשונה של תינוקות עוברת כל כך מהר, ולפני ששמנו לב אנחנו מגלים שאין לנו תיעוד מדויק מכל חודש. את גלוית הצילום החודשית, הכוללת את גילו העדכני של הילד, תוכל היולדת להניח לצדו בתמונה אחת לחודש. ברצף התמונות לאחר שנה, היא תקבל סדרת צילומים יפה ומיוחדת.

מארז בהרכבה אישית – פתרון מעולה למי שלא רוצה מארז כמו של כולם, או מחפש מתנה מקורית עבור תאומים למשל. באתרים רבים תוכלו להרכיב בעצמכם את המארז המושלם, והם כבר ידאגו לעצב, לקשט ולשלוח!

מארז יציאה הביתה – מתנה מיוחדת ליולדת שהיא ערכת החובה של כל מה שצריך באופן מיידי. לא עוד צעצועים שיהפכו לשימושיים רק בגיל חצי שנה, אלא פריטי לבוש שמתאימים ממש מהלילה הראשון.

מתנה ליולדת
מה קונים ליולדת שיעשה אותה מאושרת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן